NFC

När vi reste runt för många, många år sedan, i vår ungdom...ja jag var tjugo och Martin tjugoett...tror jag. Tiden går så fort så jag minns knappt hur gammal jag är. Det var i alla fall 2002. Då! Då åt vi ibland på snabbmatställen som fanns runtomkring i Asien, där vi höll hus. Eller där vi höll guesthouse kanske man ska säga...eller ja.
Vi åt rishamburgare i Bangkok på McDonalds, friterad kyckling med pommes på KFC i Hanoi...alltså amerikanska snabbmatkedjor. Som etablerar sig överallt i stora vida världen. Men de har ju sina egenheter di där ställena. Eftersom det är i Asien blir det som sagt hamburgare med ris och så vidare.

Nu har turen kommit till Götelaborg! Fast där har de NFC...alltså Nordstan Fried Chicken. Hilarious!

Jag var ju tvungen att ta en bild senast när vi var där! Tyvärr åt vi aldrig där. Men jag undrar vad de hade för specialteter...kanske friterade räkor med räkor med bröd...räkor borde de ju haft nånstans på menyn tycker man.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej det går fasiken troll i dit paket!eller nu var det stefan. Jag bad honom lägga det på lådan föra veckan...vad låg idag under sätet i bilen??

Jisses!

Men imorrn går det iväg i skottsäker väst och jag själv som lägger det på lådan.

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du ska ha ditt paket och därmed basta!

vet inte, ser inte ut så nu med tanke på allt job och så =(

SAKNAR DIG!

Och vill ju gärna träffa wilma innan hon kan gå stå prata och gå på barnförbjuden film.

2009-11-24 @ 18:58:13
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jenny

jodå, kragar i fleece har vi med kardborr på sidan i lila, blått och grått :) sen finns det hela kragar i vanlig trikå men dom är för lite större barn. om du handlar på torsdag eller fredag, skicka ett sms i butiken så får du 25% rabatt ;) kram!

2009-11-24 @ 21:27:27
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du haft en fin dag gumman!

puss och kärlek



och nej jag han inte posta idag, gör det imorrn.

2009-11-25 @ 22:50:44
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback