Fjärilsklänning och tussilagosar


Nya klänningen. Jag har ju inte stenkoll på modetermer men jag kallar den lite bohemisk. Haha! Gillar att kragen och urringningen liksom är en fjäril. Jag gillar fjärilar, fåglar, féer, älvor...bevingade saker. Inte getingar och sånt dock. Fast de är fina på bild. Just not in real life.

Idag är det solsken och 12 grader varmt i skuggan. I solen...18 grader!!
Jag var på en kort promenad. Är hemma från skolan för jag orkade inte ta mig upp i morse, sov alldeles för dåligt för det. Tur att det bara var föreläsning från 9-12...
...men vädret igen...såååå underbart. Hade vårjacka och allt. Himlen är blååå...

...och igår såg jag de första tussilagosarna...dock från bussen så jag kunde inte fota dem. Men jag såg dem allt! Som små solar de lyste upp marken...älskar tussilagosar.
Tussilagosar, förgätmigej och liljekonvalj, det är mina favoritblommor.

Har du någon favoritblomma?

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha jag vet, det är roligare att se på vårkollektionerna när dem kommer under hösten :P men är så nyfiken på trenderna hihi



åh så söt den är!

Postat av: mamma annsan

Söt klänning:)

Nu har vi vart o kollat på vår lägenhet:):) Så fint vi kommer att få men lite trångt;)

pratade med en bygg kille o han skulle kanske kunna fixa en komod till oss så vi får en i badrummet, snällt va:) Igår betalade vi lägenheten så nu e vi fattiga...

Kramisar

2009-03-31 @ 15:06:22
Postat av: Sassy

Vad söt klänningen var! Så fint med fjärilen.



JAg gillar lavendel för de luktar så gott. Också gillar jag liljor, rosor och liljekonvaljer.



kram

2009-03-31 @ 21:45:00
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: marie

fin klänning. jag gillar nog tulpaner mest tror jag. jag vill med ha så fint väder, får nästan ta och flytta lite söderut.

kramar!

just ja, malin jag har tappat bort din andra blogg. lösenordet kommer jag ihåg men inte bloggen. konstig, jag vet men kan du vara snäll och påminna mig :)

2009-03-31 @ 22:28:04
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Tina

Grymt vacker bohemisk klänning=)



Tyvärr fann jag inget poetiskt lavendelblått linne igår, men lyckades klicka hem ett blått lite längre linne som nog funkar som klänning istället. Man får inte alltid det man vill tyvärr.

2009-04-01 @ 08:51:03
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vilken fin!!

Så Malinaktig!



dock läste jag ihop feér och älvor som inälvor..hmm..

2009-04-01 @ 20:38:18
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Matilda

söt klänning! :-)



jasså jaja, du är från uppsala alltså! vilken del i uppsala?

2009-04-04 @ 18:27:34
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback