Filmfruktsalladhelg



Helgen gick snabbt. Jättesnabbt. I lördags hade jag lite slappdag med film och soffsittande. På kvällen kom Martin hem igen och hade med sig sin kompis och sushi som vi åt och så såg vi mer film.
I går gick jag och Martin en liten söndagspromenad, slängde metall, glas och plast vid återvinningstationen och handlade frukt till fruktsallad på Konsum. Den åt vi på kvällen medan vi såg ännu mer film.
Vi hann även få lite mer av andra sovrummet klart. Det är mycket kvar men inte på långa vägar så mycket som det var i början...vi närmar oss.

I skolan har nu 4+2 dagar börjat. On Location. Somnade nästan under första föredraget...får se hur det går imorgon...idag var det från 13-15, men imorgon är det från 10-16...huuuga! Onsdag är det vår grupps tur att hålla föredrag och det hoppas vi ska gå bra. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag ska hålla både tummar och stortår!!



massa puss kram och kärlek till min malin!

Postat av: marie

tack :) ja,men det där med att ta betalt är ju svårt. Men jag får väl se framöver hur det går. har iaf sålt fyra st armband idag :)

hoppas du mår bra fast du är trötter!kram

2009-03-09 @ 18:04:45
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: mamma annsan

Håller du inte med om att nu får det vara slut på snön, det höll ju på att försvinna men så ska det fyllas på mera:(

Hoppas din dag blir som du förväntar dig, utan stress:)



Kramisar

2009-03-10 @ 08:01:42
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja helgen bara försvann tråkigt nog

2009-03-10 @ 10:44:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sassy

Är han som spelade Didrik med i Grotesco? Tyckte väl det... Kul är det i alla fall!



Vilket litet fint troll!

kram

2009-03-10 @ 17:59:53
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback