Fem spänn för en bajskorv

Huuuuu....hemma från stan. Var först till ett café och åt brunch, massa gott men jag orkade som vanligt inte allt. Haha! En halv latte på det (ja jag orkade inte hela den heller) och sen toabesök innan vi drog vidare och shoppade upp alla pengar...känns det som. Jag köpte nödvändigheter men det svider i alla fall att pengarna dras från kontot. Särskilt när jag ju är student.
Ett par skor jag bara kan stoppa ner fötterna i (förhoppningsvis fungerar det så i praktiken också, i butiken är det ju alltid lite skillnad, men jag köpte ett långt skohorn med så jag slipper böja mig alltför mycket), svarta sneakers med rosa detaljer...haha! En klänning på Lindex, jättesöt lite bohemstil samt en ny lite mjukare BH...dock fanns det inte i min riktiga storlek så jag fick ta en under vanliga men jag står ut, behövde verkligen en lite mjukare en. Brukar köra med minimizer annars men för tillfället är den liiite för obekväm. Hårsnoddar och ett par mjukisbyxor på H&M (extreeeemt nödvändigt var det!). De har jag på mig nu! Mjukisbyxorna alltså.

Jag gick på toa igen innan vi åkte hem och hamnade såklart på den där någon jäkel bajjat utan att spola...har sååå jädra svårt för offentliga betala-toaletter...här betalar man alltså fem jädra spänn för en bajskorv i toan...myyysigt!

Tyvärr blir det inga bilder på köpen idag för jag är totalt däckad och orkar inte fotografera. Imorrn kanske det kommer någon bild. Haha! Wooohooo, interesting!


Bilden har inget med inlägget att göra men jag tycker det är en söt bild. Några år gammal, av mig och kompis Nina.
Ja, lite alkohol var inblandat...sådär ser jag ut då. Haha hoho!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nu bli jag avis på din vän...hehe



nej du har rätt..jag fick en tillfällig sinnesförvirring där och vart sugen på vanligt vatten..totally weird!

Postat av: Erik Keding

Inte okej att shoppa men inte lägga ut bilder på det man köpt. Nej.



Men däremot att vara sådär full och glad är pluspoäng i kanten.

2009-03-29 @ 20:10:32
URL: http://karatehummer.se/erik
Postat av: Anonym

Jag vill ut på shoppingspree nu nu nu!

2009-03-30 @ 20:32:34
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh trevligt med shopping =)

2009-03-30 @ 21:22:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Tina

Kul med shopping rundor, det behöver man lite titt som tätt, jag tror jag ska spendera lunchtimmen med lite shopping idag. Jag vill ha en lavendelblå klänning.

2009-03-31 @ 10:41:28
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sassy

En söt bohemsik klänning måste vara jätetfin på dig!

2009-03-31 @ 11:45:47
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback