Dröm om ljumma vindar och snart är det påsk!



Gamla bilder från förra sommaren, nämligen juni 2008. Åh va jag längtar till solen och de ljumma vindarna. Idag är det sol ute men inte riktigt några ljumma vindar ännu.

Igår gick jag och la mig tidigt för jag hade mått bajs hela dagen. Orkade ingenting och hade lite feber. Idag verkar det vara okej så jag hoppas på att få lite skolarbete gjort idag.

Kom att tänka på en sak...det är ju för fasen påsk snart. Time flies. Snart är det vinter och jul igen. Haha! Oh nooo!



Kommentarer
Postat av: Barbro

Sakta i backarna ! Nu tar vi påsk först och så en lång härlig vår för att inte tala om den underbara sommaren som ska följa.

Här är det jätteskönt när man har snoken mot solen. Hat varit och simmat 300 m och sen promenerat 1 timme. Fast väglaget är inte ku - det är isigt och knöligt! Göm dig djupt ner i snön Jultomten!

2009-03-18 @ 12:01:04
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

åh vilken cool header!

Postat av: Betty Svensson

plugga och träna ;) Umgås med syrran blir det nog en hel del av också :)

2009-03-18 @ 13:37:13
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: Betty Svensson

det ska det bli också ;)

2009-03-18 @ 14:06:36
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback