Have I told you lately...

...att jag är lite trött i ögat?


Jag har inte haft ork eller lust att skriva de senaste dagarna. Det har varit mycket på g...typ. I lördags åkte jag och Martin till en gammal kompis till mig (Nina) som hade födelsedagsfest. Åt på Max och drack tropical fanta. I söndags arbetade vi i en liten stuga i skogen, med att servera våfflor till förbipasserande cafésugna friluftsmänniskor. Vet inte hur många våfflor vi gjorde, men kanske en 150 stycken.
Idag har det varit skolarbete, undersökningsarbete på skola i Huddinge var på schemat idag. Det gick bra faktiskt, över förväntan. Hälsade på hos mor min en stund på kvällen. Handlade lite på Konsum, bland annat laxfiléer och sej, samt tonfisk på burk och ägg. Ja.
Åt nasi goreng när jag kom hem, jag hade köpt med mig till Martin och var lite sugen själv också.

Imorgon är det yoga och sedan skola igen. Ja.

Nu...skriva lite skolarbete och sen sooova sängen, kanske hinna läsa lite. Jag har sånt enormt sug efter att rita men orkar inte. Kanske i helgen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken fantasi. "kanin"-tjejen påminner mig om en film, Tankgirl. Vart får du all inspiration ifrån?

Postat av: Sassy

Underbar bild!

Så mycket färg och fantasti gör mig glad!

2009-02-03 @ 10:41:27
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: mamma annsan

Åh vilken fin bild:) Men allt du gör är ju fint.



Ha de gott kramisar

2009-02-03 @ 15:11:24
Postat av: mamma annsan

Haha läste vad du hade skrivit....man kan tro att Nina hade kalas på MAX......hahaa åt på max o drack tropical fanta.....



kram

2009-02-03 @ 15:13:03
Postat av: Barbro

Älskar dina bilder!

2009-02-03 @ 17:21:53
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja, men jag var mätt på pastan för till skillnad från dig åt jag upp min mat plus lite av din ;)

2009-02-03 @ 18:59:28
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: anneli

Max är det bästa! Är det du som har tecknat alla bilderna? Assnygga är dem i alla fall Jag tycker det är jättekul att teckna men jag är mer en blyertspenna... Det blir inte så fint men det är lugnande på något sätt. Kram

2009-02-04 @ 01:45:37
URL: http://annelili.blogg.se/
Postat av: S A N N A

så himla snygg blogg du har sweetie! :*

2009-02-04 @ 13:54:59
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback