sömnbrist



Godmorgon...eller...ja...jag har inte sovit något i natt. Jag känner mig ungefär lika konstig som den där bilden. Man ba va?
Jag har haft så ont i magen, mått illa och så har halsen blivit öm, precis när jag skulle somna började allt. Halsen började göra ont, magen knasade sig och jag var alldeles kallsvettig och blek...
Har inte sovit inatt och gick upp när Martin gick till jobbet. Meningen är väl att jag ska försöka äta någon frukost, sedan vila lite på soffan. Några timmars sömn vore ju inte så fasligt otrevligt.

Det var verkligen tur att det inte var någon skola idag, förutom hemmastudier då. Jag hade inte kommit iväg till någon skola idag, det kan jag garantera...blääääää...mår bättre nu dock, trots halsen som gör ont och ögonen som svider av trötthet. Jag känner mig så konstig...skulle kunna käka popcorn till frukost...så konstig känner jag mig nu. Man blir konstig av sömnbrist...

Hoppas alla människobarn har en trevligare morgon än jag.

Bajs...superbajs.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hörru, jag glömde ju totalt bort att svara! Jag tänkte att du kanske hade mönstret och tryckte upp nytt på beställning. Men eftersom det inte var så så passar det ju som sagt inte så bra till stolarna mina. Tyvärr :/ Hur som helst ska du veta att jag rådiggar mönstret iaf!



Och jag tycker absolut att du har lyckats med kohuvudet.

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

massa kramar till min gumsilumsa...hoppas du ligger och sussar nu.

2008-09-15 @ 12:24:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

men sådär kan du ju inte må :( massa kramar

2008-09-15 @ 14:33:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag har samlat på my little ponys från 80-talet ;) har några kvar + mina barndoms my little ponys..haha :D

2008-09-15 @ 14:54:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Men vadå...gjorde din pappa av sig med dina hästar? :(

2008-09-16 @ 18:50:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback