Showin off the godispåse



Haha, Malin leker fashinblogger showin off the goodiebag. Wohooo!

Kolla, kolla, kolla! Jag fick också en godispåse, inte illa va? Allt tack vare Anna.
Jag vann en parfym också, en Gucci. Den luktar tant, men det var väldigt kul att få vinna något. Jag vinner så sällan saker så jag är glad för vinst, trots att den som sagt...luktar tant.
Man fick ett presentkort på Indiska också, som man var tvungen att handla upp lite snabbt eftersom det bara gällde igår...så jag köpte två jättefina keramikskålar för 21 kronor (fick 50 kronor rabatt). Jag älskar skålar.
Ja, jag var ju på Veckorevymingelgrejsimojs ute i Skärholmen, det var invigning för gallerian SKHLM.
Jag blev positivt överraskad av Ebba von Sydow, tyckte hon var rätt trevlig och så..haha..det hade jag inte väntat mig.

Jag gick upp 08.29 idag. Klockan var ställd på 08.30. Jag vaknar alltid en minut innan klockan ringer..eller i alla fall väldigt ofta. Igår vaknade jag också 08.29...helt knasigt.
Ska till skolan och ha seminarium om feminismblablabla inom designblablabla. Jag skrev ihop lite funderingar också, som man skulle göra. Hoppas det blir ett G i alla fall..sen ska man ju prata en massa inför alla..,det är det stora orosmomentet..jag stammar alltid och glömmer alla ord...blir stum..ja..många handikapp på en gång blir det då..vi får hoppas det går okej idag.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hallå vackra du! :D



Men var det du som vann parfymen? Det missade jag. haha :D Jag vann ett presentkort på BlackSilver som var en butik med typ enbart en massa dyra festklänningar :P så hade jag köpt en klänning hade jag fått lov lägga till massa pengar så det blev en kuvertväska o ett par örhängen :) Klurar dock på att tävla ut det i bloggen istället.



Klart vi måste ses för o fika!! :D mer än gärna :) Jag åker ju hem idag, du har väl skola så du kanske inte hinner ses idag? ;P hihi.



Men jag är ju i St hlm då o då :D



puss

Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vad mycket grejer :) Nice

2008-09-05 @ 13:32:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Barbro

Du grejar det! Utgå inte från att du ska stamma - självuppfyllande profetia vet du. Jag har hittat en bild som jag mejlar, antar att jag inte kan lägga in bilder i din blogg. Tycker att den är jättebra. Den heter "What matters most is how you see yourself!"

Det är så otroligt sant, andra bryr sig inte så mycket - de har funnt upp med sina egna "FÖCKTER" som Paul skulle säga på Anundsjömål.

2008-09-05 @ 14:02:58
Postat av: tess

Det är alltid kul att få saker! Egentligen oavsätt av typ :)

2008-09-05 @ 14:09:08
URL: http://egowar,blogg.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nu sitter jag på tåget hemåt...svettig och hostig...och trött...och tåget var försenat..



saknar dig redan gumman! massa kram!

2008-09-05 @ 15:00:36
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Malin

Barbro:



Jag fick bilden, och även en bild på din måltid. :)



Jag har inte haft tid att svara på dina tidigare mail men ska göra det nu . :)



Jag ska försöka tänka på det där. :)

2008-09-05 @ 16:44:13
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Barbro

Katten är minst lika söt och fin som du, men det gäller att vässa klorna!

2008-09-05 @ 18:13:24
Postat av: madde

o ja får nöja mig me den vanliga ätbara goodiebagen...men fy skam e inte d ;))

2008-09-05 @ 20:14:16
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/
Postat av: malin

vad underbart med godiebags:)

2008-09-07 @ 11:17:56
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback