Cow-head ahead



Nu börjar det hända grejer!

Jag har fullt upp med det där satans kohuvet fortfarande..det torkar ju aldrig. Det som är kvar är målandet och att sätta på öron på den, samt göra små små horn om jag orkar...dessutom ska jag måla ett lakan i kofärger (svart och vitt blir det), göra fyra kofötter och måla dem..vete fan om jag hinner med kofötterna alltså...Jag vet inte hur många timmar jag stått i köket och kladdat med tapetklister totalt nu..säkert över 15 timmar.
Jag får troligen vara uppe i natt och göra det som går att göras...imorgon ska vi till Nationalmuseum med klassen och vi börjar ett så jag kan vara uppe lite utan att det skadar allt för mycket...bläää..

Hoppas ni har roligare än jag, alla människobarn!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fast jag tycker att du liknar sissy med ju =)

Och lite vanna rosenberg =)

Postat av: Wysteriia

Det är klart sånt inte är roligt :P Men vi lever ju i en värld där folk har svårt att unna varandra framgång.



Ja men jag tyckte att storyn i filmen var riktigt bra. Som du säger, smart gjord :)

2008-09-09 @ 13:17:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: malin

Hej! Jag håller på och ska klä om två stolar och klurar på passande tyg. Så kom jag att tänka på dina fina fågelskelett som du visade i våras/somras och kanske skulle de göra sig riktigt bra på dynorna. Fast jag vet inte säkert. Men ett första steg till att avgöra det är ju att kolla upp med dig om det över huvud taget skulle finnas en möjlighet att få göra en beställning av dig?

2008-09-09 @ 14:03:15
URL: http://www.mollysgrove.se/
Postat av: Tess

åh tack. jag ska nog hålla mig borta från bloggen ikväll egentligen.

2008-09-09 @ 15:17:22
URL: http://egowar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback