Träningssjuka



Nu har jag kommit hem från gymmet...jag började må illa så det blev inte sån hård träning som jag tänkt. Körde i alla fall 17 minuter kondition (på tok för lite, men det gick bara inte mer...) och nästan alla övningar på maskin. Skippade två eller så, för det var en tant som skulle få en gymgenomgång och jag orkade inte vänta på maskinerna då.
Blev alldeles kallsvettig på cykeln på slutet...usch. Får se om jag går ut en sväng ikväll och tar en promenad eller joggingtur, för det kändes för lite idag...och jag får dåligt samvete när jag tränar för lite. Förra veckan blev det i alla fall tre gånger jag tränade. Tänkte försöka få in fyra träningspass denna vecka. Då räknar jag in joggingturer.

Vafan...ska jag kunna springa tjejmilen i år igen kan jag ju inte börja må illa när jag tränar. Hoppas det var en engångsföreteelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback