The sun is shining



Morning!
Tänkte egentligen gå upp 09.00 men det behövdes tydligen lite mer sömn än så. Så jag gick upp 10.00 istället.
Solen skiner, himlen är blå. Det var ett tag sen, man blir lite ovan. Fast särskilt varmt är det inte.
Dagen kommer att bestå av gymmande nu på förmiddagen, därefter lunch och sedan måste jag försöka göra så mycket som möjligt på mönstret. Jag har bara gjort vissa delar som ska ingå i mönstret än så länge.
Mycket att tänka på, riktigt knepigt är det...Martin ska få hjälpa mig lite sen, med att räkna ut saker och så. Sånt jag själv är jättedålig på alltså.

Jag skulle behöva åka till Farsta för att shoppa lite till fåglarna (mat till dem alltså), men jag tror inte att jag hinner. Det är ett specialgodis som jag vill köpa till dem, men ja...hinner nog inte..

Hoppas att solen skiner hos alla människobarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback