The last day and Malin knasar sig

61270-1466

Hejsan svejsan lillebror och alla andra. Fast jag har inte någon lillebror, bara en storebror och han läser inte ens här. Så hej till alla andra som läser.

Idag var sista dagen på VFU:n. Lite sorgligt, lite knäppt, lite tråkigt kändes det när jag åkte hem med bussen. Det har varit en så otroligt lärorik och trevlig tid, dessa fyra veckor. Nu är det inte någon VFU förrän i november/december som det ser ut. Det kommer att vara vinter nästa gång...huga...känns verkligen långt borta. Fast ändå vet jag ju att det bara är ett par månader kvar.
Vinter.
Huga.
Gudanemej.

Idag sitter jag inne vid datorn. Känns ju väldigt bra när solen skiner och det är 25 grader ute. Känns väldigt bra. Skitbra. Jääävligt bra!
Jag ska ut och springa lite i skogen ikväll och hoppas att jag bränner några fettklumpar. Fast innan dess hade jag tänkt gå ut på balkongen och läsa lite. Eller sova lite. Vi får se.

När jag kom hem knasade jag mig och tog sådana där fina egobilder som jag brukar göra. De blir verkligen skitbra!


61270-1463
61270-1467

Ja.
Ni ser ju. Skitbra.
Fast jag brukar tänka att "fan, jag är ingen posare, jag är en knasare". Så blir det såhär.

Och jag gillare!

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag såg aldrig Hanson i Sthlm så fotot måste du fått av någon annan. Eller så hade jag fått två lika av nån brevkompis som sett dom och så du fick du ett för jag har aldrig sett dom iaf. :) Jag har min pärm med urklipp nånstans hemma hos mamma och pappa. Skulle va kul att titta i den nångång.. :)

Postat av: Carin

Ja det måste jag ha fått för jag har aldrig sett Hanson. Det borde jag ju komma ihåg. ;)

2008-05-08 @ 20:02:00
URL: http://ladyscorpio.blogg.se
Postat av: malin

svar: nej det är tråkigt att det skall vara så himmla dyrt med färgpennor. derwent är hel klart min favorit. Men jag hittade ett paket på ca 50 pennor för ca 100kr på Clas Ohlson förut och dem var bettydligt bättre en förväntat. Så billiga färgpennor behöver inte vara dåliga:)

Det är härligare med folk som är "knasare" en "posare":p

2008-05-09 @ 10:10:25
URL: http://artofmalin.blogg.se
Postat av: madde

me like the bluuuuuuue bag!

2008-05-09 @ 10:56:33
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback