The birdie skeletons


klicka för större

Idag har det varit fullt upp i skolan. Huga. Jag har suttit och jobbat med mitt mönster från 9.00-15.20 idag. Med undantag för en halvtimmes lunch. Shit alltså, jag är så trött. Men jag hann klart. Vilket pilljobb.

Imorgon ska vi belysa ramarna. Får hoppas att det går smärtfritt.

På lördag ska jag in till stan och köpa tyg. Ska nog köpa lite olika färger, men cremevitt eller vanilj eller vad man nu kallar det, vill jag nog ha till att börja med. Sedan en ljusblekrosa nyans. På det första tyget ska jag göra benen/fötterna rosa. Sedan tror jag att det får bli ett med svarta fötter för det såg rätt coolt ut märkte jag förut. Ska försöka testa en del olika färger. Det jag har råd med, eftersom vi får bekosta detta själva.

Här ovan är ett par exempel av mönstret som jag bara testat på i datorn lite snabbt. Scannade en bit av mönstret för att testa olika färger. Detta är bara en del av alla färgkombinationer jag testat.
Jag tror faktiskt att jag är nöjd med mitt mönster, om det blir som jag vill på tyget sen.
Hoppas det blir fint!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh vad roligt gumman att få trycka! och mönstret är skitgrymt!

wow!





haha näe ingen jobbrelaterad resa..brorsan och jag gick på premiären av Indiana jones =)

så närdiga är vi - åker 20 mil för det.

kram!

Postat av: malin

Jättejättefint! Och vilka fina porträtt du gjort av Pyttis! Jag diggar din stil.

2008-05-25 @ 13:45:56
URL: http://mollysgrove.se/
Postat av: emma

Hej!:) Vilken fräsig blogg du har :)

Tänkte höra, kan du göra om foton så dom ser tecknade ut?:)



Kram emma

2008-05-26 @ 21:19:44
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback