ProMarkers

Nu har jag precis ritat med mina nya pennor. Jag var och köpte ProMarkers, som alla pratar om. Så jag var tvungen att ha såna jag med. Oj vilka roliga. Nästan som vattenfärg på penna. Men svårt som fan att rita med...så jag behöver en hel del övning. Kommer väl behöva köpa nya pennor efter allt övande. Köpte ett set med tio stycken i, eftersom jag fick veta att jag fått sommarjobb tyckte jag att jag förtjänade dem. :)
Dessutom köpte jag en skärkniv (som man skär i papp med och sånt) och en skärmatta. Har kommit på att det är bra att ha hemma.

Nu ska jag iväg.

Mossa!

Kommentarer
Postat av: anna

åh det är ju exakt sådana pennor jag suktar efter men inte har råd emd för tillfället..du får ge mig en kurs sen =)



nope nåt mjukglasstånd finnes ej..det får man köpa i Hagakiosken.

Postat av: Malin

funderar också på att köpa såna.. Vilket set köpte du?

2008-05-18 @ 14:21:45
URL: http://maaaliiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback