Oh look, someone has put flavours here!

61270-1439
Igår var jag till stan med mor min. Vi gick till Judits second hand. Och vad fann jag där om inte den finaste blommiga klänningen, för 299 kr. Nu vet jag inte om jag passar i den eller så, men den satt som en smäck och mamma sa "köp den" och min bror kläckte ur sig nåt om att den var ful (när jag visade den senare) och Martin tyckte den var jättefin och att den satt jättebra på mig. Så jag tror på mamma och Martin.

61270-144261270-144161270-1440

Idag har jag dessutom mitt nya läppglans som tydligen ska ge större läppar..men jag tror inte det funkar. Eller så har jag redan fylliga läppar så det lilla läppglanset gör inte märks. Haha!
Har även invigt mineralfoundationen som jag köpte igår. Ser det bra ut? Jag vet att jag fotat med blixt men ändå. ;) Den var väldigt lättapplicerad, så det tackar jag för. Känns som det kommer bli en ny favorit.

Och jag har sprungit i skogen idag. Duktig Malin!

Kommentarer
Postat av: moder jord

Jamen den sitter ju jättebra, lita på mig o Martin du:)
Du har sprungit o jag har walkat:) Vi e duktiga vi:)

Må gott Kramisar

2008-05-03 @ 15:11:11
Postat av: Sophie

Jättefin! Påminner lite om en klänning som jag köpte på secondhand i Stockholm för många år sen (var inte du och F med då?). Den sitter också som en smäck men jag har aldrig fått tillfälle att använda den tråkigt nog. Vet inte riktigt i vilka sammanhang man kan ha en sån klänning. :p Den är för fin för att ha till vardags men passar inte riktigt på en vanlig fest heller.

Postat av: anna

du är bara så...MMMM!!!!
Tänk att få sitta o fika med dig och du är klädd i den..Vilken stolt mallig fikapartner jag skulle vara =)

2008-05-05 @ 20:12:18
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback