My vectorized self

61270-1472

Wahey. En ny dag. En ny trötthet. Haha!
Jag knåpade lite i helgen, med tuschpennor. Slängde in dem i datorn och grejade, lekte lite, försöker förstå mig på programmet...det är så jädra svårt.
Alltså, jag slängde ju förstås inte in pennorna i datorn utan teckningarna. Hallå?
Och det här ska föreställa ett självporträtt. Men eftersom jag satt och "skuggade" med små tuschstreck blev det lite knasigt när jag vektoriserade den. Fast det blev lite kul samtidigt så jag sparade den.
Gudanemej vilka hamsterkinder jag har, enligt mitt självporträtt.
Haha!

Näe, vila lite, sen iväg och träna fläsket.

Här är originalet förresten, om det skulle vara intressant för någon att se. Hoho! Lika stora hamsterkinder också. Inte illa.


klick!

Kommentarer
Postat av: linda

jaa, mamma och pappa berättade att de hade hälsat på er där back in the days! skojskoj :)

Postat av: malin

Snygg bild. Du har värkligen fått till likheten! såg direkt att det var du:)

hoppas att du får en trevlig tisdag!

kram

2008-05-13 @ 09:36:12
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback