Mors Dag, alvedon och en rosa utomjording

Nu ska vi strax bege oss till Bagis och fixa middag åt Martins mamma. Ja, det är ju Mors Dag idag. Min egen mamma är inte hemma så jag får fira henne samtidigt som hon fyller år eller så. Den 2 juni fyller mamma 51 år. Då hoppas jag på tårta. Hohooo!

Jag börjar få pannknack också, så jag funderar på om det inte vore en bra idé att knapra lite alvedon eller liknande innan vi bajkar iväg. Tänkte fråga Martin om vi kan cykla en omväg så jag får lite motion idag. Hinner inte träna annars. Men nästa vecka, starting imorgon, ska jag köra hårt. Jag får så dåligt samvete när jag inte tränar...usch.

Bjuder på en gammal akrylsak innan jag avslutar här för dagen. Jag har inte haft så mycket tid för bloggen det senaste så I have to make up for it, som man säger. Hoho! Eller nåt.
Den här rosa lilla figuren har många år på nacken nu...och jag har glömt om jag har visat den förr. I så fall är det en repris. Hihi!



Kommentarer
Postat av: amanda

heheh :) man tackar

Postat av: L

Gud vad du är duktig. Jag önskar jag vore så bra på nått.

2008-05-25 @ 19:13:14
URL: http://fortunatefool.blogg.se/
Postat av: L

Jaa det kan nog diskuteras ;) det är min systerdotter på bilden, riktigt härlig bild.

2008-05-26 @ 09:58:47
URL: http://fortunatefool.blogg.se/
Postat av: Sweetheart

Vilken härlig en! Älskar amrarna och händerna! :)

2008-05-26 @ 11:01:07
URL: http://graceful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback