Jag kan inte använda armen!



Bilden är från i morse. Solen sken och det var jättevarmt.

Idag har jag och Martin varit hos mamma och så var vi ute i en lekpark med Oliver och min bror (och mamma också då). Vi kastade frisbee, spelade nåt slags racketgrejsimojs och sen gick vi och köpte ingredienser (eller..kanske inte riktigt ingredienser, men i alla fall) till korv med bröd. Jag köpte lite Polly, det har kommit en ny somrig smak med kokos och hasselnöt. Jag provar alltid nytt godis. De var goda också, ja.

Sen fick jag lite ont i armen, det liksom ilade i muskeln nedanför axeln, ner på armen...kollade snabbt på google...tror det är deltamuskeln. Trodde i alla fall att det skulle gå över för det var inte så farligt, men nu kan jag knappt lyfta armen, än mindre använda den på ett vettigt sätt...
Hoppas det går över...

Kommentarer
Postat av: mamma ansan

stackars dig, hoppas det går över snart.

Kramisar

2008-06-01 @ 10:37:34
Postat av: anna

men ajajaj, hoppas det går över gumman!



och du..ok, jag bor inte på samma ort, vi ses sällan..ja bara en gång hittills...men du är en av mina fina tjejkompisar, så jag hoppas att jag är en av dina få =)



ska se över om jag inte kan komma upp över dagen nån gång den veckan som midsommar är.



massa kram!



..och ja..söndagsångest stämmer nog..den kommer jämt oavsett om jag jobbar har skola eller är ledig på måndagen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback