I've fallen and I can't get up!

Yep, jag ramlade ute i skogen i morse när jag sprang. Just när det gick som bäst. Jag skrapade upp handflatan och ena knäet men det är ingen fara med mig annars. Jag hann springa en kvart bara..fast det var okej för jag hade inte hunnit längre ändå.
Sen duschade jag och tvättade håret.
Kollade här och inte en enda människa hade givit mig en enda kommentar...då blev jag lite ledsen och tänkte att "gudanemej vad tråkiga alla är". En hel massa sidvisningar, men noll kommentarer. Jaha, skit i det då.

Nu ska jag strax bege mig, vi ska på två studiebesök idag. Fullt upp. Ska försöka hinna träna ikväll också...kan ingen ge mig lite mer tid?

Kommentarer
Postat av: Breki

Nu har du en kommentar! ... kanske inte den mest spännande kommentaren i världen, men en kommentar ändå!

Ingen kommenterar min blog heller. :(

Postat av: Jenny

ojoj stackars malin! :( inte roligt o ramla o slå sig sådär.. *blåser på det onda* ;)

2008-05-13 @ 11:39:21
URL: http://spinningjenny.blogg.se
Postat av: moder jord

Stackars tulle tulle lille, otur har han jämt vår kille, tulle lille tulle nuuu...skrämmer vi det onda buu....borta;)
Kraaam

2008-05-13 @ 16:07:41
Postat av: Malin

Breki: Va trevligt att du skrev en kommentar. Haha! Tack för den, alltid trevligt!
Men...man kan inte kommentera din blogg, man måste ju ha användarnamn och lösen, kan det inte vara därför?

Tack till Jenny och mamma för borttagandet av det onda. Det svider lite fortfarande men det känns bättre nu. ;)

2008-05-13 @ 16:36:04
URL: http://wilmapalmen.blogg.se
Postat av: anna

tur att du itne stukade foten gumman!

känner mig helt ur gängorna idag..en sån där dag det hade varit najs att bo nära dig och bett om att få ses en stund.

massa kram!

2008-05-13 @ 18:16:45
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback