Isn't it Ironic?


gammal bild, hade ingen annan att visa idag. haha

Hihi, som jag trodde så försvann alla nya besökare lika fort som de kom. Kul att ni kikade in i alla fall. Nu är allt åter tillbaka till det normala. Hoho!

Igår var vi på Schyfferts show "The 90's - ett försvarstal". Det var en bra föreställning som gav en mycket att tänka på. Det var inte bara "roligt" hela tiden, utan en hel del seriösa tankar om saker. Ironi var en stor del av showen.

Idag gick jag upp när jag skulle, inte illa. Dagen kommer att bestå av en hel massa klippande, då jag måste klippa ut delar till mitt mönster som ska fixas idag. Det kommer jag troligen pyssla med hela dagen, men jag kanske visar lite bilder senare om jag har lust och hinner.

Nu skulle det varit trevligt om det fanns något som liknade frukost hemma..men det finns det inte. Hoho!

Hörrni! Snart är det sommar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är kvar :D

Postat av: anna

haha likadant för mig. Jätemångamassa besökare i torsdags och sen dess har det pekat stadigt nedåt..hihi jaja..man har väl inget som lockar i längden..men mig blir du inte av med )

pussar!

2008-05-21 @ 12:29:47
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback