Fy fan vad jag e bra!

61270-1471

Ja, nu var det ju många år sedan som jag själv tog studenten. År 2000 närmare bestämt. Men jag tyckte att texten jag hade skrivit till den här bilden passade så bra idag, när jag nu på morgonen/förmiddagen har varit ute och sprungit före frukost. Jag känner mig så duktig och nu har jag träningen avklarad för dagen och kan bara njuta av det fina vädret.
Vi ska in till staden och kika på KTH's quarneval eller vad det var...och jag ska passa på att köpa nya tuschpennor. Jag har kommit in i en liten ritperiod igen, så jag måste ladda upp med lite pennor, då de gamla är slutritade. Det ska bli så kul att titta på pennor. Det är något av en tjusning, lika som med pärlor. Konstnärsmaterial överhuvudtaget...ooooooo.

Nu ska jag väcka Martin!

Kommentarer
Postat av: anna

åh vilken fin bild!

ja jädrar..8 år sen man tog studenten..och det känsn faktiskt så avlägset längesen med..hmm undrar vad man haft för sig dessa åtta år..

Hoppas du får storbeställning av gallerix nu att göra sådana studentkort ;)
kramar!

Postat av: Malin

gilar dina figurer dem är verkligen orginella.

Å det är så kul att köpa nytt konstnärs material. Jag känner mig som ett litet barn i en godisaffär varje gång jag är inne på Kreatima eller Matton.

hoppas att du hittar någonting.

2008-05-10 @ 11:48:32
URL: http://artofmalin.blogg.se
Postat av: Malin

har lagt till dig bland mina länkar, hoppas att det är ok.

2008-05-10 @ 12:11:22
URL: http://artofmalin.blogg.se
Postat av: anna

jo jag vet att det är mycket konstigt med bloggen..vissa inlägg går inte att kommentera alls...har mailat blogg.se om detta och frågat det ena och det andra..men de snäste bara av mig..tråkigt..man är ju ändå en kund och har berättigade frågor.

2008-05-10 @ 22:30:12
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jenny

åhh studenten! vilken underbar tid det var.. egentligen ska jag väl inte säga nått, 'bara' tre år sedan.. ;) jättefin bild! kramis

2008-05-11 @ 04:27:12
URL: http://spinningjenny.blogg.se
Postat av: moder jord

Va till second hand butiken idag, ha vad jag bedrog mig, inet ett enda plagg tog dom o inte en enda väska, för nya kläder....en annan second hand butik ville ej ta emot för det va för billiga kläder o en del för gamla modeller??? Hm ska man ej handla på för det e för BILIIGT?
Så vi fick allt kånka hem allt igen...blä.
Vi höres o störes kramisar från mej

2008-05-12 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback