Det suger i shoppingtarmen

Ojojoj, jag har verkligen inte mycket tid för att skriva här...just nu är vi barnvakt åt brorsonen Oliver och jag ska strax bege mig till stan för att köpa tyg (till screentrycket vi ska pyssla med hela nästa vecka) samt kolla lite snabbt (jaja...snabbt och snabbt, det beror på hur man definierar ordet snabbt) på skor och nån klänning på någon second hand-butik. Det suger i shoppingtarmen och särskilt suget efter fina långklänningar (som ju är mitt all time favourite plagg) är tydligt. Så...snabbshopping och sen hem igen.

Ikväll är det ju Eurovision också, inte illa! Det ska vi se! Kanske med en kopp te! Oj, vilka fina rim jag skapar här.

Men nu ska jag iväg.. skulle bara skriva här så att alla mina 40 läsare vet om att jag inte har försvunnit.
Hohoooo!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jodå gumman, jag fick dom men tänkte göra en liten kupp nu och lägga ut dom imorrn nu när jag har flow i besöksantalet..så du får ta så stor del av kakan som möjligt ;)



pusspuss..och ja..det känns allt lite tomt när det blev platt fall i festivalen =(

bajs

Postat av: anna

jo men jag vill ju lägga upp do men jag vill att att så många som möjligt ska se dom =)

bra bloggar ska synas. Så det så.



och tack för rövkommentaren ;)

snart kommer jag till sthlm. Kommer vid 13 på fredag och stannar ett dygn.

kram!

2008-05-25 @ 12:13:33
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahah shoppingtarmen, det där känner man igen! ;)

2008-05-26 @ 11:20:13
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback