Två rosa och två gröna samt en glasburk

Hemma från Farstabesöket. Jag snabbade mig igenom det jag skulle och var hemma igen vid 13.30. På H&M köpte jag nödvändigheter (beror också på hur man ser det), dvs deodorant, puder, foundation samt bomullsrondeller. Efter det gick jag ner till Lagerhaus och köpte 4 tekoppar (eller kaffekoppar, även det beror på hur man ser det), ett guldpåskägg, en glasburk och en påskhandduk.
Handduken satte jag på kylen med hjälp av två magneter. Så nu är det ännu mer påsk i köket. Har ju sedan förra veckan en gul påsktupp där samt träägg som jag köpt på Panduro. Alla äggen ligger på ett träfat och tuppen sitter där han med.

Dessa koppar är så innerligt söta så jag var tvungen att ha dem. Martin sa: "Ja, jag kanske får vänja mig vid att bo i ett konstnärshem med konstiga koppar och grejer". Han är inte så förtjust i kitsch. Men det är jag!
Jag köpte två gröna och två rosa. Såhär ser de rosa ut:

61270-125261270-125161270-1250

Glasburken med lock ser ut såhär och är enormt söt. Tänk er den med karameller i!

61270-1253

Ja, som jag skrivit tidigare är kameran utlånad så alla bilder idag är tagna med webcamen i min macbook. Ber om ursäkt om jag ser menlös ut också. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh vilka söta koppar! Vill också ha!! Attans att vi inte har Lagerhaus i Gävle. :(

Postat av: anna

haha hade ju fasiken hel misst det här inlägget..har ju med köpt sådana...ja som jag nyss skrev...likheterna..kusliga.
puss vännen!

2008-03-09 @ 17:47:56
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback