Stresskit och onödigt tankeflyg

Nej, det här har inte varit en bra dag. För mycket stress och för mycket tankar i huvet som jag inte behöver och som bara stör mig i den redan infunna stresskiten. Jaja, hoppas nästa vecka blir bättre och att allt känns lite lugnare.

Jag skissade av ett foto av Sandra (Martins syster) idag och jag blev så nöjd. Det blev jättelikt och jättefint. Så roligt när man lyckas med något på kort tid (typ en halvtimme).
Ska försöka skissa min brorson Oliver också, när tiden finns. Det kanske finns tid men när den tiden kommer så orkar jag inte alltid. Imorgon hoppas jag på bra väder så jag kan cykla bort lite kalorier...den här helgen har jag ätit både chips, glass och choklad. Blä vad onyttig jag känner mig. Dock har middagarna i helgen varit relativt nyttiga.

Bjuder på en gammal bild också, inte en särskilt bra men det är vad jag har att erbjuda idag. :)

61270-1242


Kommentarer
Postat av: anna

åh älskade malin tack för din fina kommentar...en av de finaste jag fått! tack!

och härligt att se ett Malinalster igen!

vill dricka vaniljlatte med dig nu! kram!

Postat av: anna

vet inte hur kul jag vill att det ska bli..känner mig mest nervös men det är sådana där event jag känner jag ska pressa mig själv att gå på för blyghetens skul och kanske självkänslan...
o givetvis för goodiebagens skull. hehe
kram!

2008-03-04 @ 20:25:59
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback