School's out for the summer...snart

61270-1309

Martin och jag funderar över sommarens semesterveckor. Jag har ansökt om sommarjobb i juni och håller tummarna hårt att jag får det... och efter det ska vi ha 4 veckor att göra saker på. En vecka ska vi bo i stuga och Martin ska springa orientering, men de resterande veckorna är än så länge oplanerade.

Vi funderade på ett par dagar i Göteborg. Martin tänkte dyka lite on the westcoast och jag tänkte väl..ja...vara i Göteborg och enjoy the city. Så kan vi gå på restaurang, bo på vandrarhem och mysa lite resten av tiden, typ. Sen tänkte jag försöka övertala Martin att kanske åka en sväng till London eller någon annan storstad, om vi har råd. Kanske en weekend. Vi får se vad det blir.

Men det ska bli så jääädra skönt med sommarlov. Jag hoppas ju få lite jobb i juni för att ha något att leva på, men sen...sen blir det vacation for the whole coin. Ja, jag tycker det är kul med svengelska.

Nu blir det plugg...kul! Nooooo....


Kommentarer
Postat av: moder jord

Tack för en trevlig eftermiddag igår:) Gick det bra o hinna med bussen.
Skrivs rings o ses;)
Kramizar

2008-03-23 @ 19:34:36
Postat av: Malin

Hallo, tack själv. Det var så gott med prinskorv. Synd att man inte äter det oftare. Fast det är ju inte så nyttigt iofs. :)
Ja, det gick bra med bussen, och vi kom prick sex fram till Martins pappa. :)

Kramkram

Postat av: madde

o besöka madde i sommar? =D

2008-03-23 @ 23:17:22
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback