oldmoviefeeling

61270-1309

Häromdagen när jag sminkade mig till tropisk fågel (?) så tog jag lite bilder i badrumsspegeln. Jaaa...man måste vara knasig ibland, det bara är så. Jag pillade lite på dem i photoshop och gillade effekten jag fick till. Inte för att det är speciellt originellt men det blev liksom en gammal filmkänsla över dem tyckte jag. Därför får ni se bilderna. I alla fall två av dem. Den ena är däruppe och den andra (som inte är tagen i en spegel) kommer efter texten. Hoho! Jag veeeet att den nedre bilden är ännu lite knasigare men jag gillart. Aliquando et insanire iucundum est!

61270-1310

Kommentarer
Postat av: anna

haha raraste sötmalin!
konstnärssjälsfränder...
hihi
visst är det spooky hur lika vi är ibland?

kram!

Postat av: anna

...å så är du väldans vacker...men det är det inget spooky med..

2008-03-24 @ 13:02:18
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback