nåt om en tårta...

61270-1303

Så var det återigen kväll och solen har för flera timmar sedan gått och lagt sig.

Imorgon är det en ny dag med nya solstrålar, nya snöflingor och nya bestyr. Imorgon blir det en pluggdag varvat med påskpysseldag. Lite som ska ordnas, som påskägg och liten påskpresent till Martin.
Dessutom har jag ju lovat min bror att göra en tårta till hans flickvän som fyller år. Ja, han påstår att han själv inte har tid..så jag måste handla till den också. För mina sparslantar. Han har fortfarande inte meddelat mig inköpslistan så det kan bli lite svårt om jag har otur. Eller så köper jag bara lite ingredienser så får det bli vad det blir.

Juste, bilden däruppe. Det är ytterligare en från min lilla fotostund tidigare idag, då jag lekte tropisk fågel(?).

Men nu...tror jag minsann det börjar bli kväller.

Äh, vafan! Här har ni en till färgglad sak att titta på, dvs mig:

61270-1302
kolla mustaschen, haha!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ok! ska kolla upp det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback