Malin is Michelle

Jag gjorde ett sånt där lookalikegrejsimojs på nätet för ett tag sedan. Jag får alltid samma kändisar som lookalikes. Idag blev det till och med tre personer som alla varit med i Dawsons Creek. Michelle Williams (Jen), Katie Holmes (Joey) och Meredith Monroe (Andie). Oh, minnen minnen...
Jag får alltid upp Michelle Williams på andra sådana där lookalikegrejsimojs och jag tycker att hon är jättesöt så det gör inte så mycket. Hihi!


bilden på Michelle Williams är lånad från www.dawsonscreek.com

Hittade inga bra bilder att jämföra med, men om jag blir lite smalare kanske vi är lite lika? Hohoooo!

Kommentarer
Postat av: frasse

haha ne e faktiskt lika!!
kul juh!

2008-03-24 @ 19:01:24
Postat av: anna

har faktiskt många gånger tänkt kommentera likheten förr...fast du är vackrare!

massor av kramar och tack för dina fina ord om mina bilder!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback