Inga koppar men sushi och ett gym

Tillbaka från den lilla turen till loppisen (som var tråkig, förutom ett tjugotal jättefina kaffekoppar med två fat vardera som jag jättegärna köpt om jag hade haft råd) och sushilunchen. Köpte även lite påskgodis eftersom det är påsk nu till helgen och något påskägg ska ges bort.

Jag är glad annars idag, trots snöblask som faller från himlen. Det ska öppna ett gym här där vi bor. Så jädra bra! Det ska vara pass, spinning, gym, solarium etc..så jääääävla bra. Och det ligger utanför dörren. Fast solariet lär jag inte använda. Jag sparar på huden så mycket jag kan. Jag undviker solen i den mån det är möjligt.

Nu ska jag plugga och vila och dricka te.

61270-129661270-1295

Jag idag.


Kommentarer
Postat av: anna

hej gumman!
var gång jag tänkt kommentera här de senaste dagarna har blogg.se lagt av...nu verkar det funka *pepparpeppar*

du är så fin och jag blir så glad av att landa här inne stund varje dag..kolla på nya och gamla inlägg =)

massor av kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback