En gnällis, flera gnällisar?


Okej, varning för gnällblogg.

Usch. Jag har pannknack. Kanske borde sova tidigt idag för en gångs skull. Känns som det blir sent varje dag nuförtiden. Och sova bör man, annars dör man...kanske till slut. Eller i alla fall i förtid? Eller så får man sämre hy, taskigt humör och det som jag har nu...pannknack.

Jag har inga pengar knappt så jag får ta från mina sparade slantar för att köpa påskgrejer..känns mindre roligt, men vad gör man.
Jag har jättemycket lust att rita, men orkar inte alls. Nej, jag ska nog lägga mig i sängen, gnälla lite högt för mig själv och sen sova. Ja, så får det bli.
Varför känns vissa dagar bara så jobbiga?
Irriterade mig jättemycket på en kille som åkte samma buss som jag hem för en stund sedan. Han blev arg på busschauffören för att han inte stannade vid den stationen som han skulle av vid. Ja, det kanske man kan förstå, men inte om han inte ens hade tryckt på stoppknappen och satt och babblade i sin mobil utan att ens märka att bussen åkte förbi hans station. Han gick fram till chauffören och skällde ut honom.
Ja, se människor...suck.

Lite annat jag stör mig på just nu också, men det ska jag inte skriva om här.

Men vafan..trist det blev då. Här är en egobild, fem år gammal sådan:

61270-1275

Kommentarer
Postat av: anna

massa kram på dig malin och hoppas du mår bra imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback