Drömmen om fräknarna

Jag har suttit i flera timmar nu och läst och strukit under med svart bläck i boken som vi ska prata om imorrn i skolan. I mitt block har jag skrivit ner lite svar på frågorna, men om jag känner mig själv rätt lär jag inte ha några svar imorgon när det är dags att så duktigt diskutera. Jag får hoppas att jag kan kläcka ur mig en rad eller två.

Förresten, kolla in så mycket fräknar jag hade en sommar för ca 4-5 år sedan:

61270-1297

Det kanske inte syns så väl och man kanske mest tänker på att det är en knasig bild och sminkning, men faen vad det är fräknar på det där ansiktet!
Alla prickarna i pannan - fräknar. Fast jag ska inte klaga. Tycker om fräknar och önskar jag hade fler och finare sådana. Möjligen dessutom felfri hy på det, så skulle det vara perfa.

Kommentarer
Postat av: anna

älskade denna bild! fan skitsnygg!
lite 60tal över den tycker jag =)

hehe precis efter att jag hade lämnat förra kommentaren kunde jag inte göra nått i bloggväg på 20 min, ..strul strul strul - inge kul.

hmm du ndrade om ärmen förresten på tunikorna va?
Den är kortare än på de vanliga t-shirtarna.
typ holkärm.
kram!

Postat av: anna

ok..ska leta upp den kommentaren då, vet bara att den var från en malin och du är de första jag tänker på när jag ser namnet malin =)

du och malin på saltkråkan, hehe

kram!

2008-03-18 @ 01:47:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback