Att våga vara "ful"...

Tänk om fler människor skulle våga vara lite "fula" ibland? Att folk inte behövde bry sig om finnarna i pannan, den torra fnöskiga hyn, sina valkar kring magen eller lite fett hår. Tänk om fler skulle våga släppa ut magen i de tajta brallorna och andas normalt. Tänk om fler skulle våga släppa en fis in public.
Tänk om fler människor skulle låta andra vara människor.

Här är i alla fall två bilder av mig, där jag gör hemskt knasiga miner och är ganska ful. Utsmetat smink, torr hy och allmänt ganska knasigt.


klick 'em and do the toadface!

Kommentarer
Postat av: anna

fast jag tipsade henne om din blogg..när hon frpgade vilka bloggar jag själv läser mest sa jag din och en till.
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback