Today I will be cykling

Fly me to the moon and let me play among the stars


Bilden är fotad av mig, får ej användas eller kopieras!

Today is gonna be the day that...jag cyklar till mamma.
Jag ska äta lite knäckebröd med makrill, dricka lite hallondryck, tvätta håret snabbt, klä på mig och sen åka. Jag är lite sen för jag ville tydligen sova längre än klockans alarm hade lust med. Det var ju jag som ställde alarmet igår också, knas.

Ha en fin dag alla människobarn.
Jag ska försöka uppdatera lite på bildfronten, med något ritat, snart.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

du ska få ett porträtt, men det dröjer...du är lite som satctjejerna..du ligger lite för nära hjärtat för att jag ska våga...men jag gjorde till slut satctjejerna..och jag ska göra min malin.

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

längtar du ritat nåt nytt och visar det här på bloggen babe =)



fick samtal frånd det där hemliga du vet i borås, hyschhysch igår...nu så har de kollat tryckerier..hoppas det blir av snart..blir hispig och nervös och paranoid snart..haha



kram!

2008-06-25 @ 10:49:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: <3

Sjukt vacker bild!! <3

2008-06-25 @ 21:51:55
URL: http://ruletheworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback