The Portfölj and the Tunika

Idag är det skolarbete som står på menyn. Jag håller på och skriver ut lite bilder som jag ska sätta in i min uppvisningsportfölj. Jag tycker det är rejält svårt det där med portföljer...särskilt en uppvisnings-sådan. En processportfölj är enklare i och med att man visar processen, med kludd, tankar och allt inbakat. Nu ska vi göra en snygg portfölj bara...Jag har redan en del grejer i den, men lite bilder kvar och sedan en uppgift kvar också.
Den uppgiften är att vi ska sätta in det vi har gjort, nu de senaste veckorna, i en pedagogisk situation. Det känns aningen krystat men något ska det väl gå att få ihop.

Kolla, idag kom min tunika från
Anna:





Jag är nöjd, den var jättefin verkligen och så skön. Jag tog på mig den direkt när den kom in genom brevinkastet. Hohooo! Den är kanske inte överdrivet stor eller så (jag är ju ingen direkt smal tjej) men jag tycker den sitter bra ändå, riktigt nöjd med hur den sitter faktiskt.
Jag är inte så vacker idag, därav de dåliga bilderna också. Jag får verkligen korta ben i de där shortsen. Grenen glider ner. Haha! Men det gör inget, de är rätt sköna i alla fall.

Tack fina Anna för den fina fina tunikan!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

du är den finaste jag sett i den tunikan i alla fall. Så det så!

puss och varsågod min fina vän!

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

fina malingumman!

jag fudnerar på att åka till sthlm den 16-17 juni..kudne du kanske ses då?

puss!

2008-06-04 @ 00:10:02
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

NICE! :)

2008-06-04 @ 09:03:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback