Ritar kändisar och får myggbett i hårbotten



Jag håller som bäst på och försöker varva ner inför sista skoldagen som är imorgon. 13.00-15.20, sen är det officiellt sommar. Fast jag är bara ledig en vecka, sen börjar mitt sommarjobb. Fast mellan den 14 juli och 25 augusti är det loooov. Yesyes!

Nya sandaler på fötterna, balkongmys i solen, promenader i kvällsbrisen, myggbett i hårbotten...nu är det sommar...snart.

Jag fundilerar lite över om jag ska ha min klänning på mig imorgon. Den som känns alldeles för fin, men är så fiiin. :) Den långa, med volang nedtill, fina små kortärmar med volang och fin krage...den blommiga blå. Vi får se hur det känns, det kanske är alldeles för varmt hur som helst. Ska ju bli runt 30 grader nu i alla fall imorgon och på fredag.

Nu ska jag färglägga en ny teckning, den kanske dyker upp snart här. Det är ett till kändisporträtt, fast ingen bloggare denna gång. Håll uuut!

Mossa mossa.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åhåh jag vill se kändisporträtt nuuuuuu!

hoppas din sista skoldag blir najs babe och så hoppas jag att jag åker upp där då så vi ses om mindre än två veckor =)

puss!

Postat av: Madeleine

Åh gjorde du? Va roligt! Men de är verkligen jättesnygga de sandalerna =)



Ha en bra dag!

2008-06-04 @ 23:45:12
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback