Red in rerun




Okej, nu testar jag att ladda upp igen...shit...det känns lite konstigt att ladda upp bilder direkt från hårddisken men det kanske inte är någon fara..menar att bilderna kanske försvinner lättare då..eller...jag är ju inte så teknisk. Hohooo!
Det bidde tre bilder av en Malin, när Malin bodde i Göteborg för många herrans år sedan. Vi skulle på en fest med 30-tals-tema och jag sminkade loss. Red lipstick and illrött hår. Försökte även få till rakare ögonbryn, men det är svårt att sminka så inte originalbrynen synd underneath...om man inte använder teatersmink, vilket jag inte brukar. Flätorna är nog där för att jag skulle fixa krusigt hår, jag hade ingen krustång.
Jag gillade att ha rött hår, men fan..det var alldeles för jobbigt att färga hela tiden. Utväxten såg alldeles grå ut också, så nu kör jag på my natural colour!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh min vackra malin!

längtar så till tisdag!

då ska jag berätta vad som är på G och så där.

ska vi mötas på söder? jag ska bo på Scandic Malmen.

kram

Postat av: anna

scandic malmen ligger mittemot medborgarplatsen, vid Björns trädgård =)

men jag messar när jag kommit fram, ska gå igenom gamla stan och boka bord på en restaurang åt mig o mamma på kvällen innan jag checkar in.

fast du får ju gärna möta mig iofs på stationen så kan vi promenera tillsammans o köpa en glas eller nåt i gamla stan =)



kram

2008-06-15 @ 23:49:51
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sophie

shit va mkt smink!

2008-06-19 @ 19:30:43
URL: http://lillafi.blogg.se/
Postat av: viki

skit snygga bilder !:D

2008-10-03 @ 20:59:54
URL: http://chockamiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback