Painting a portrait

Okej. Jag sitter/står i vardagsrummet och målar ett porträtt av Sandra. Martins lillasyster that is. Det är sketasvårt men så hiskeligt roligt att kleta med färg, något jag inte gjort på länge nu. Jag använder ju tyvärr akryl som torkar lite för snabbt för att det ska vara roligt, men det är det jag har att tillgå så det får duga tills jag har råd att bunkra upp med dyra oljefärger. Jag har ju liksom en samling akrylfärg, men noll oljefärg. Skulle bli för dyrt att köpa just nu. Men man kan ju alltid önska sig i födelsedagspresent. En av varje nyans i oljefärg. Haha. Dyyrt.

Jag kanske visar ett smakprov på tavlan om en stund.

Kommentarer
Postat av: <3

Oh, visar du upp det i bloggen sen?=) <3

Postat av: Elin

Åhh vill se juh =)

2008-06-25 @ 22:19:02
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Isabell

Det finns ett medel man kan blanda i akrylfärg så att den inte torkar lika snabbt, har testat själv :)

2008-10-15 @ 17:16:22
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback