No rest and tuna salad coming up



Sitter här i randigt linne och ska snart äta en tidig lunch bestående av tonfisksalladen som jag slängde ihop igår efter att jag och mamma hade varit ute på powerwalk. Det blev en lång mening.
Jag köpte gåstavar, eller vad det kallas, till mamma när hon fyllde år den 2 juni. Igår fick jag prova dem. De var skiiitbra! Fan va löjligt at folk att tycka det är töntigt med stavar. De gör ju att man tränar mycket mycket bättre. Nu funderar jag på att köpa ett par stavar när jag får pengar i juli. Får inga pengar förrän i slutet av juli...usch...

Sen irriterar jag mig lite på att jag fått en rest på något som jag ingen rest har på...i skolan. Jag har 59 av 60 hp ändå, så jag kan skicka iväg resultaten till CSN, men det stör mig med den där så kallade resten...som inte finns..bläää. Jag mejlade min lärare och sa att hon måste fixa det fort.

Nu - tuna salad!


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Svejs kära dotter, jag tog stavarna imorse o tog min walk istället för gymet. Det är mycket roligare med stavar än gym konstigt nog o jag känner att jag får en bra träning ändå så varför svettas i ett instängt gym när man kan gå ute i naturen o ändå bli svettig:)

Ha en jätteskön helg.

KRAAAM

2008-06-13 @ 13:28:39
Postat av: Erik Keding

gåstavar ser fördjävla lökigt ut. Men det är ju kanon bra :)

Postat av: Erik Keding

Är sjukt impad av dina grejer du målar, ritar och skapar.... Får jag vara fräck och be om din msn?

2008-06-13 @ 18:54:31
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback