I'm not wearing a diaper!



nevermind my face...

Idag hade jag tänkt se ut såhär. Dock trivdes jag inte i att ha på mig shortsen en dag på stan så jag bytte till en svart kjol istället, så jag ser i stort sett likadan ut.  Jag har lånat t-shirten av Martinen, hoppas han inte blir arg. Hoho! En till anledning till att jag inte ville ha shortsen var att det såg ut som att jag hade blöja. Klicka på den lilla bilden, där ser man det. Ja, och jag vill ju inte att det ska se ut som jag har kissat på mig eller nåt. Haha! Så...det blidde en kjol istället.

Nu ska jag snart bege mig mot tunnelbanan som ska ta mig till Medborgarplatsen. Där ska jag träffa Anna!
Lite nervöst är det allt, men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback