I want to ride my bicycle

I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my bicycle
I want to ride it where I like



Cyklade hem från jobbet idag, ja jag cyklade till jobbet också, men det kanske var uppenbart eftersom jag ju cyklade hem. Hohooo! Jag är trött, har uppsvälld mage full med gaser och är hungrig, sugen på godis men...jag ska sova istället. Om en stund. Först ska jag på toaletten, sitta där i godan ro en stund, kanske med en tidning eller så...sedan borsta tänderna, tvätta ansiktet...ta på mig nattlinne (gammal t-shirt) och sedan krypa ner i sängen och sova sött, för jag är riktigt trött faktiskt. Fast innan sömnen infinner sig ska jag läsa lite i boken jag påbörjat.

Imorgon är det en helt ny dag, en färsk sprudlande solskensdränkt dag (?) och jag ska ta cykeln min till mor. Vi ska promenera och så. Väl hemma sedan, tänkte jag försöka måla lite...har en tavla på g som jag aldrig riktigt orkar ta tag i så jag ska försöka med den.

Nattinatti!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Sov så gott :D

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

älskade fina malin! kom och fika med mig!

2008-06-25 @ 10:20:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback