Fotar mitt eget fejksmajl. Ja.

Idag har mamma hjälpt mig att göra ett kohuvud. Det är lite jobbigt med papiermaché eftersom man måste vänta mellan varven, pga torktid. Men det blir fint, det blir det och det är jätteroligt att pyssla med papiermaché faktiskt. Enkel och bra metod för att tillverka...ja..till exempel kohuvuden.
Nu ligger huvudet på tork.

Idag har jag även fotat mitt eget fejksmajl som ser ut såhär, enligt denna bild:



Och även fotat mig själv ännu mer i spegeln för att det blir ju så bra då...inte sant. Kolla liksom:



Ja ni ser ju. Bjuder på fina miner på de bilderna också. Ja, man måste bjuda på sig själv. Det ska man kunna som vuxen.

Jag fick en jättefin blomma av mamma när hon kom i morse också:



Det är yyyttepyyytte små blommor som ser ut som rosor. Jättefina i färgskiftningarna och allt. Hoppas att den här får leva längre än de jag fått förr. De bara dör ju. Jag har inte gröna fingrar direkt. Men den här ser lite tåligare ut tror jag. Kraftigare blad och så.

Om ett par timmar ska jag bege mig till staden där jag och Martin ska äta på restaurang minsann. Det blir vår indiska favvo i Vasastan. Den godaste indiern i stada. Yes. Ska nog lyxa till det med både saffransris och naan idag.

Mossa mossa!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina bilder :)

Postat av: Pernilla

Sv: Heh :)

2008-06-27 @ 16:00:34
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Vad har du för kamera? :D

2008-06-27 @ 17:30:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jonnee

Fina bilder på blommorna :D

2008-06-27 @ 20:20:03
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback