Beware of the shoppingtarm!



Bilden är från igår, men det gör ju inget. Hihoo!
Jag ska strax bege mig mot tunnelbanan igen, för att resa till Solna för ett besök hos mormor. Möter mamma först, på Gullmarsplan. Jag ska in till Solna centrum också (mormor bor nära), för att köpa en BH, om jag har råd. Jag köpte nämligen lite kläder igår på stan. Ett par shorts, en t-shirt och en blommig liten klänning. Så, det känns inte så bra att slösa mer pengar nu...men jag är i stort behov av en BH, vilket jag ju såklart inte tänkte på igår när jag shoppade loss.

Shoppingtarmen är inte att leka med.
It will distort your mind!
Beware of the shoppingtarm!

Nu ska jag klä på mig lite kläder, kanske nåt av det som blev inhandlat igår. Det visar sig.

Ha det fint nu alla människobarn!




Kommentarer
Postat av: Söderlund

Låter som en riktigt nice dag och kväll tycker jag! :)

Haha ja, 13:e skrämmer inte mig.

Man kan ju liksom bara dö, no big deal?! ;) Haha!



Mvh

söderlund

Postat av: Sara

Haha shoppingtarmen e inte o leka med :D

2008-06-11 @ 16:42:09
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

kom igen och shoppa loss iaf, ni tjejer brukar vara duktiga på det ;)

2008-06-11 @ 19:08:07
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback