You say you want a bigger ass?


R..... pussar mig :)

Jag sitter här och väntar på ingenting alls...eller jo..jag målar akvarell och den tar ju evigheter på sig att torka. Får ta låååånga pauser här vid datorn.

Dagens roligaste:

När jag skulle verifiera en kommentar, sådär som man får göra ibland (ja, bara ibland, knasigt!)...gissa vad det stod för ord som jag skulle skriva in? Gissa då, gissa!

Haha!

Det stod: Bigger As

Ja, men tack då! Jag vet att jag har en stor bakdel...dock stod det ju as, med ett s...men man kan ju tolka det som man vill och det kanske var något krypterat meddelande från någon hemlig beundrare eller så...hmmm...som gillar stora rumpor, dvs min, men ville gärna ha en större...

näe...jag kanske ska återgå till akvarellen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Cool pippi, hur fin som helst :)

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

eller så ska du tolka det som attdu blivit så slim fit av allt cyklande att du en gång hade ett bigger ass..



eller att det är ett "sign" på att du ska bli bigger..inom designvärlden!

yeehoo!

2008-07-13 @ 23:37:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jasså, men fåglar är väll självständiga djur eller, som kan klara sig själv under dagen ?



Jasså, det var det jävligaste, haha! Ge mig han kontaktuppgifter genast!!! " fniss". Vad menar du med att han har barn, menar du sedan tidigare eller att han har familj ?

2008-07-14 @ 00:08:31
URL: http://annaphe.se
Postat av: Anna

Jasså, jag det är väll skillnad på djur och fåglar liksom. Min katt klarar sig själv länge, hon är otroligt social, men också ett djur som trivs likväl för sig själv ( gör dom flesta katter ) så det är ett djur som verkligen passar den normalr upptagne ganska bra.



Haha jag var lite ironisk där, inte skulle jag få för mig att få kontakt med honom eller enns gå längre än så..haha... jag och takida liksom....STOORR risk liksom....buhuuuuuu ...haha

2008-07-14 @ 00:17:24
URL: http://annaphe.se
Postat av: Anna

Ja det var ovanligt, har själv varit allergiker, men som tur var så växte det bort!!! Hurra... Men fåglar och övriga pälsdjur är ju klassat som detsamma, dom avsöndrar samma ämnen dom orsakar allergi från huden. Men konstigt nog så tål vissa det ena men inte det andra, även om det är pälsdjur, det har jag inte förstått :)



Haha, du jag skrattade gott åt det där " vill man något så får man kämpa ". Haha, alltså jag har alltid varit sådan ska du veta, ger mig aldrig. MEN nu snackar vi om intresse i människor och det är väll inget man alltid kan styra och inte från en väldigt känd person ;D Det skulle innebära att jag måste leta upp hans kontaktuppgifter som är extremt hemligstämplade, lägga mig på operationsbordet för att enns överhuvudtaget falla i hans intresse " dagens killar eller i alla fall kändisar är tyvärr kräsna" och själv måste jag nog bli kändis helst om jag så ska komma i närheten av honom. Inte nog med det kanske bedra hans eventuella fru om jag enns lyckas charma honom och det har jag inte hjärta till ;) haha, eller vem vet, kanske! hehe,, nej men risken är som sagt väldigt liten :)

2008-07-14 @ 00:28:30
URL: http://annaphe.se
Postat av: Anna

Det är sant, vem sa att jag tänkte göra det ;) Sldrig i livet att jag gör som någon annan säger, take it or leave it liksom :)

2008-07-14 @ 00:45:12
URL: http://annaphe.se
Postat av: Wysteriia

Inga planer på att flytta dit igen? ;P

2008-07-14 @ 01:08:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Erik Keding

Släng upp akvarellen sen :)

gullig bild!

2008-07-14 @ 12:25:22
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback