The answers



Fick en utmaning genom
anna
Jag skulle svara på dessa frågor. Då gör jag det, eftersom jag ju aldrig blir utmanad och eftersom det var självaste sötaste anna som utmanade.

1) Vad åt du till frukost?
Har inte hunnit ännu, men ska strax ner till hotellfrukosten så det blir säkert mumsigt.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Det är den här ovan, togs igår eftermiddag vid ankomst till hotellet.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
MaddePadde!
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
simply white, jag har ju en macbook
5) När var du arg senast?
Hmm...i lördags tror jag.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Alla knasiga filmer och sketcher jag och mina kompisar gjorde med en lånad videokamera från rörlig bild i skolan på gymnasiet.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Att aldrig känna sig "inne", att aldrig bli "sedd" av killen man var kär i.
8) Yoga eller löpning?
Löpning, eller snarare lugn jogging.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Gillar ju kött, fast äter det så sällan..fast provencale är inte en favoritkryddning så det kanske blir bolognesen i alla fall. Köttfärs är ju också kött förvisso. Hoho!
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Ingen sådär regelbundet, men lite tjejtidningar då och då, bannar mig själv varje gång jag köper en...sen gillar jag serier som Elvis och Nemi.
11) Favoritkaraktär i deckare?
Är inget stort fan av deckare...men kanske Lisbeth Salander i Stieg Larssons böcker.
12) Teveprogram du aldrig missar?
Desperate Housewives, Ghost Whisperer...ser sällan på tv nuförtiden.
13) Vem är du avundsjuk på?
Så många som vågar ta stora kliv i karriären. Jag vågar aldrig, trots högt flugna planer på att någon gång våga!
14) Din bästa revansch?
Det vet jag inte, den är väl på intåg kanske?
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Hade en halvbra chef i Göteborg, fast hon var snäll...har aldrig haft en skit till chef  tror jag...kan inte komma på den bästa heller...
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Typ larver eller friterade spindlar...eller hundkött. Allt jag ogillar kommer jag väl undvika. Doh!
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Jag har nog redan pratat lite smått med de jag skulle vilja.
18) Kaffe eller te?
Kaffe och te tack. Helst med mjölk i kaffet och gärna grönt te.
19) Skostorlek?
36-37, beroende på fötternas humör. Ibland 35 på barnavdelningen.
20) Hur ofta är du på IKEA?
När jag behöver saker som finns att köpa där, då är jag på IKEA...dvs...kanske tre gånger per år eller så. Vem vill åka dit egentligen, man trängs ju bara med massa jobbiga barnfamiljer.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Självklart betala av CSN-lånet, resa massor till alla ställen jag missat hittills...köpa ett hus och en lägenhet, kanske ett torp i Dalarna eller något annat vackert ställe. Sen skulle jag nog ta körkort, skaffa miljöbil och shoppa massa kläder. Vadå dubbelmoral?

Ja, det var mina svar. :)

Nu ska vi ner till hotellets frukost och äta. Sen shoppa!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

japp, vad många frågor du fick ;)

Postat av: S

okej!! =)

haft en bra dag?

fint väder?

2008-07-29 @ 11:07:01
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hehe en del svar har vi svarat ganska lika..men det var ju igen överraskning =)



hoppas du får en underbar shoppingdag raring! puss!

2008-07-29 @ 11:07:51
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Vi fick samma utmaning, skillanden va att jag tjatade till mig den! haha.

2008-07-29 @ 12:36:00
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hey sweetie =)



har du ätit nån god middag då? eller fikat nåt mumsigt?



åh längtar tills vi ses igen!



puss!

2008-07-29 @ 22:36:02
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

mmm pasta =)



käkar allti pasta på en italiens restaurang på avenyn när vi är i götet =)



men snart ses vi nog igen gummsilumsan!

2008-07-29 @ 22:42:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: malin

svar: då har vi mer gemensamt en bara våra namn och illustrationen, min favorit färg är oxå lila:)



vad avis jag blir på dig som har en macbook.



kram

2008-08-05 @ 07:37:29
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback