En liten uppdatering från Dalarna

Idag har jag fotat lite blommor och gröna saker, bland annat fick jag en fin bild på en smörblomma där en liten fluga satt och filosoferade. Tyvärr verkar det inte gå att ladda upp bilder, så jag kan inte visa den. Får bli senare eller när jag kommer hem igen. Troligen kommer jag hem på lördag kväll.

Blev nyss biten av en mygga på foten. Fattar inte varför de alltid biter mig på fötterna.

Ville mest uppdatera och visa lite bilder men eftersom det inte går kanske det är likabra att avsluta och lägga sig. Saknar ju min blogg ju!

Mossa mossa på alla människobarn!

Tack förresten för alla kommentarerna till förra inlägget. Vi kan ju fastställa att det där med kompisar är knepigt, inte bara för mig. Och det är ju bra, då känner jag mig lite mindre ensam. Haha!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ser fram emot att se den filosoferande flugan på smörblomman.

Kan man själv vara sin egen bästis????

Fast jag förstår vad du menar. Visst vore det härligt med någon som kunde lyssna och inte förde något vidare, och kunde ge goda råd, men det är svårt. Som någon annan sade satsar jag på flera kompisar, som är "användbara" till olika saker. Olika åldrar har också olika behov. Jag har ju blivit så himla gammal att jag inte bryr mig om vad folk tycker. Synd att bildskickandet inte fungerade.

2008-07-23 @ 17:52:56
Postat av: mamma annsan

Tur att du kommer hem snart för det e så tråkigt när du ej skriver här. Allt e bra med de tre R:en:)



Kramisar

2008-07-24 @ 13:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback