Sex referenser på tre sidors text...

61270-1113
texten på bilden har inget med mitt paper att göra.

Jag sitter och skriver paper. Ett paper som ska vara klart måndag klockan 16. Fast jag ska ha det klart söndag kväll för det är ju skola på måndag och det finns ingen tid att skriva då.
Jag har precis bestämt att byta ämne också. Jag gav upp det jag började med för det kändes bara knepigt. Det blir lättare med det jag har nu. Dessutom tror jag det underlättar för referenser också. Man ska ju ha med alla böcker som referenser i detta paper. Kan tillägga att papret ska vara 4 sidor och då går en halv sida bort för inledning och en halv sida för sammanfattning..så Tre sidor ska jag skriva och då få med all litteratur som referenser. Kan tillägga en sak till. Det är cirka 6 olika böcker. Kan ni ens tänka er att knöka in sex olika böcker som referenser i ett tresidors paper? Hmm....i alla fall tycker jag att det är svårt. Jag tror faktiskt att jag får kompromissa lite och ta bort ett par böcker. För min egen del fungerar det inte om jag måste få in alla.
Läraren vill se att vi har läst att böcker och det är tydligen huvudanledningen till att hon vill att vi ska ha med alla som referenser. Men jag haaaar ju läst dem! Äsch, det får bli som det blir nu.

Nu återgår jag till skrivandet. Mossa mossa.

Kommentarer
Postat av: mingla

vet du hur man får profilbilden större :) ? bra blogg du har förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback