projektritat och inbjudningskortsritat

Fyra apelsiner, en lime och en kiwi = tre glas juice, cirkus.

61270-108761270-1086

Den blev väldigt god i alla fall, fast fan vad det går åt frukt. Nedre bilden här ovan visar fruktköttet som hamnar i en behållare så man lätt kan kasta det sen. Ser ju mumsigt ut eller hur?

Fåglarna har så söta fötter. Mina fåglar också för den delen men de kan tyvärr inte lämna fotspår i snön på balkongen som de vilda fåglarna (skatorna?) gör.

61270-1085

Jag har ägnat kvällen åt att rita grejer till projektet som jag och Martin snart ska ta tag i. Dessutom har jag gjort ett utkast till ett inbjudningskort som Linnéa och Katarina frågade om jag kunde göra. De ska ha fest och fira att de fyllt 25 och tänkte fira ihop. Jag blev nöjd själv med resultatet, hoppas de blir det också! Ska göra ett par affischer av bilden också. Visar den senare i bloggen om jag kommer ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Barbro (Sundsvall)

Kakorna mm mm straffade sig! Så i morgon 7/1 startar jag ett nyttigare liv igen. Inget godis, inget fikabröd. Det var Inga som bakat kakorna och nu har hon åkt hem till sig och kakorna är uppätna liksom smörgåskexsen och ostarna.
Hårda bandage blir det! 21/4 åker jag till Algarve på träningsläger och då ska några kilon vara väck.
Kram Barbro

2008-01-06 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback