Ordsomsitterihop

Nu på måndag ska jag och Martin införa en godisfri månad. Vi får inte äta godis alls under en månad. Jag har ju bestämt att jag ska gå ner minst fem kilo detta år och man måste ju börja någonstans. Ska försöka äta mer grönsaker och frukt istället. Ni kan ju hålla tummarna för mig. Martin har inga problem med att inte äta godsaker eftersom han sällan är sugen på sånt. Han har inte samma intresse för bakverk, godis och sånt som jag har och alltid har haft.
Yes, den 7 it starts! Den 4 februari slutar den godisfria månaden och därefter får vi bara äta godsaker en dag i veckan.

För övrigt längtar jag lite utomlands igen. Det är så kul att se nya platser. Kolla bara in den här bilen, fullt med Hello Kitty-dockor i bak.

61270-1079

Bilen är fotad i Hong Kong. Surprise! ;)
Imorgon bär det av till stan för diverse ärenden. Bland annat ska Martin köpa ett objektiv till vår kamera. Dessutom ska jag klippa mig. Gissa hur länge sen det var jag klippte mig...det var nämligen innan vi reste utomlands - i somras! Så...vissa hårstrån börjar tröttna på att de jämt går av så jag tänkte be herr frisör klippa av dem en bit.

Vi var för övrigt till stan idag också, där Martin köpte jeans på sin stambutik Gul&Blå samt lite tröjor på H&M, där jag passade på att köpa en ny sjal, en brun en lite palestinatypaktigsådärsomjaggillar, med datorspelsfigurer på. Hmm. Ja, den var fin. Jag fick faktiskt ett par nya hörlurar rrrrrroooooosaaaa också, så nu kan jag springa omkring och vara ännu mer rosa när jag lyssnar på musik (har ett rosa Ipodfodral också). Verkligen inte alls tjejigt. Hoho! Lite barnslig måste man få vara. Eller?

Åt mat hos bror och hans tjej idag också, risotti och fläskfilé. Det var gott det. Sen spelade vi När och Fjärran tillsammans. Första gången i världshistorien som jag spelat sällskapsspel med min bror. Ett spel han dessutom faktiskt, jättekonstigtmensantjagundrarfortfarandehurdetgicktill, köpt själv.

Och idag skrev jag några jättekonstiga meningar med enmassaordsomsitterihopochjagfattarintevarförjaggörsåhär...

Näe..nu ska Herr Karlsson sova, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback