Only words idag

Jag är så trött, jag orkar inte ens fixa en fin bild att lägga här idag. Så det blir bara en kort liten text för att roa er alla 30.

Nu har jag bokat biljetter till Schyffert den 20 maj. Trodde det var fullbokat på alla datum men vi lyckades få två platser då i alla fall. Gut gut, sehr gut.
I förrgår såg jag han sångaren i Melody Club igen. Han åker ofta samma t-bana som jag eftersom han bor på samma linje. Ja, det är inte klokt vad man ser kändisar när man bor i storstaden. Nästan varje tur jag tar till stan innehåller en glimt av någon känd person.

Igår jobbade jag 8 timmar. Det var första gången sedan augusti som jag jobbade, men det gick jättebra. Alla rutiner satt liksom i ryggmärgen på nåt vis. Så det var verkligen nemas problemas. Bra också med lite extrajobb nu. Dock kommer jag ju inte kunna jobba så mycket men en gång i veckan kanske borde funka. Sen ska de ju behöva mig också, jag kan ju inte komma dit och jobba när jag har lust direkt. Hoho.....

Nääää, nu ska jag försöka fixa mat, orkar inte vänta på Martin, jag är för hungrig för det idag..sorry Martinen. :)

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Ja kul o se kändisar ibland, hoppas det smakade bra med mat i maggen:) Vi ses imorgon:9

ha dt kramisar

2008-01-25 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback