Mad about the girl

Har suttit och försökt lära mig lite mer i Illustrator men det slutar bara med arga tankar. Till slut lyckades (?) jag få denna bild som jag ritat för hand för flera år sedan, att se okej ut.

61270-1088


Men jag är inte nöjd för rouget, eller vad man ska kalla färgen på kinderna, sitter snett. Det orkar jag inte fixa nu. Fan att alla program måste vara så jävla krångliga...

Nu ska jag ge upp detta för en stund och strax laga mat, det blir någon form av laxlasagne idag. Jag har jätteont i nacken så jag funderar på att smörja med lite tigerbalsam (självklart inhandlat i Asien, haha) innan jag börjar med nåt annat.

Kommentarer
Postat av: anna

men underbara konstnärsmalin - den är ju helt perfekt i mina ögon - denna illustration!
*krama

Postat av: mamma jansson

Jättefin, jag ser inga fel.
Må gott Kramisar

2008-01-09 @ 17:24:36
Postat av: madde

LOVELY =)))

2008-01-10 @ 01:26:09
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback